Przepraszam że tak późno, ale miałam mały kłopot.
Ubiór:
Ubranie przed:Nie lubię rzeczy z MissSixty.(Przepraszam jeśli źle napisałam ;p)
Rurki jak najbardziej oraz moje trampki ;> Ogólnie nie jest źle, lecz przesadziłaś z dodatkami.Daję ci 6/10.
Po:Nic wielkiego, po prostu do gustu przypadła mi ta tunika.Dodałam tylko dla podkreślenia bransoletkę oraz buty który przechodzą w krem.Podoba się?
Makijaż:
Przed:MASAKRA.! Tyle mam do powiedzenia.0/10
Po:Pomalowałam twoje oczy tuszem,pogrubiającym i wydłużającym, poliki musnęłam różem, usta pomalowałam szminką.Nie miałaś wielu rzeczy, ale chciałam żebyś wyglądała naturalnie.!
Mkrzysto2009.


Brak komentarzy:
Prześlij komentarz