Ubiór:
Oj, moja droga przesadziłaś z dodatkami totalnie,ta sukienka to porażka.Nic nie mam więcej do powiedzenia, daję ci 3/10.
Po:Jak widać zdjęłam wszelkie dodatki oprócz tych masakrycznych okularów,których nie dało się zdjąć.Założyłam bluzeczkę w kwiatki,to coś szarego na górę ;d i zwykłe rurki.Fajny efekt dodają moje ulubione trampki ;]
Make-up:
To tak wszystko jest do dupy.! Brwi są ohydne,do tego usta jak dupcia babusi, nos ujdzie,nigdy nie dawaj ciemniejszej karnacji do jasnych włosów, oraz SZTUCZNYCH RZĘS.! Dam ci 1/10 na zachętę.:P
Po:Jak widać nie wykonałam żadnego makijażu,gdyż zawartość twej kosmetyczki była nijaka.Oczy pomalowałam tuszem pogrubiającym oraz wydłużającym.Zmieniłam fryzurkę oraz jej kolor.


Dziękuje... Lecz ja nigdy nie zrobiłabym takiej medoll jakbyś zauwarzyła jest ona na wzór Lady Gagi i musi mieć dużo błyskotków musi szokować i zaskakiwać :)) Pozatym me-doll Ta oto jest na konkurs w pewnym klubie Konkurs pt. Gaga Z błyskotkami zresztom każdy zna naszą Lady ;* ^^^
OdpowiedzUsuńNiesądze aby moja kosmetyczka była nijaka jest tam bardzo wiele rzeczy do malowania
( 2 strony )
Ale każdy ma swoje zdanie i dziękuje Za dużą krytykę... :P Lubie znać opinię innych dlatego jeśli ktoś ma jeszczę jakiegoś bloga z metkami bez hasła proszę pisać w mojej KG jestem chętna ;D
fanciunia
Zapraszam do mojego apartamentu
Login : fanciunia