sobota, 7 maja 2011

Metamorfoza Chelsea-Lena ;p

Witam ponownie.!
Dziękuję że się zgłosiłaś <3
Ubiór:
Przed:Wow, jest super.Daję ci 10/10.!
Po:Bardzo dobrze współpracowało mi się z twoją szafą, gdyż jej zawartość jest ogromna, i również ma dużo możliwości.Poszłam na łatwiznę ;/ Nie jestem z siebie zadowolona.Dałam top,na to spódniczkę która jest strasznie ładna, pod dół jeszcze jedną małą spódniczkę, na to narzuciłam żakiecik.Podoba ci się?
Makijaż.:

Przed:Masz ładne części twarzy, zastanawia mnie jedno.Czemu nie masz makijażu?Bardzo ładnie pomalowane poliki, za co wielki plus ;] Daję ci 7/10.
Po:Masz mało cieni, wyszło coś takiego.Żółto-różowy makijaż, na dole kredka zielonkawa.Szczerze, chciałam zrobić coś w zieleni, lecz nie posiadałaś takich cieni.Podoba się? Zrobiłam miniaturkę oczu.
mkrzysto2009

2 komentarze:

  1. Zapomniałam o kopertówce.!!xd

    OdpowiedzUsuń
  2. Użyłaś mojej ulubionej spódniczki :D Stylizacja mi się baaaardzo podoba :) Co do metamorfozy to ja przeważnie nie robię makijażu mojej doll :D Cienie jakieś tam mam, ale i tak używam kredek do oczu ;) Ale ciekawie dobrałaś te kredki :) podoba mi się twoja propozycja makijażu :)

    OdpowiedzUsuń