poniedziałek, 30 maja 2011

Metamorfoza pheoebe98

Witam wszystkich.Dzisiaj wykonam metamorfozę dosyć ciężką.
Mam nadzieję że nikt z powodu ocen nie będzie mnie krytykować.
Z góry dziękuję.
Zaczynamy:
Ubiór:
Przed:Ja nie będę komentować twojego stroju bo po prostu mi się nie podoba.Z racji tego że mamy różne style i upodobania.Nie będę ranić Ciebie ani twojej osobowości.Zostawiam twoje dzieło bez ocenki ;]
Po:Ja ubrałam twoją dolkę w dość jasne kolory.Masz nijaką szafę.Wyszło co wyszło.
Makijaż:
Przed:Więc tak, brwi są okropne, usta również a reszta oprócz nosa ujdzie.Nos wybrałaś bardzo ładny.Makijaż zwykły dosyć staranny ale ta fryzura dobija twoja dolkę.5/10.
Po:Jak widać zmieniłam fryzurę by zakryć te okropne brwi, dodałam twojej dolce kobiecości.Pomalowałam ją pomarańczowo-żółtym cieniem co pasuje do stroju.Te usta są okropne.!.Nic więcej nie mam do powiedzenia.Pamiętajmy, że ja i ty na pewno znacznie się od siebie różnimy, ja mam swoje zdanie i ty również masz swoje zdanie.
To tyle ;]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz