niedziela, 29 maja 2011

Metamorfoza fanciunia ;p

Ciąg dalszy metamorfoz:
Zaczynamy ;P
Ubiór:
Przed:Ładnie,ładnie może nie zbyt skomplikowany ale podoba mi się ;p.Dam ci 9/10.
Po:Męczyłam się przy twojej szafie, ale coś wzięło mnie na taki strój bardziej sportowy ;p.Więc topik, na to niebieska bluzka.Spodenki i trampki, typowo letni strój.
Makijaż:


Przed:Hmm...makijaż nierówny, widać że nie staranny.Nos jest nawet w porządku, ale brwi oraz usta są do bani.Nie pasują do twej doll.Ta fryzura już mi się znudziła.7/10
Po:Makijaż został wykonany w odcieniach fioletu, jak widać nie malowałam więcej,gdyż chciałam postawić na naturalności.Zmieniłam włosy, i ich  kolor.Podoba się?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz